اس ام اس بی وفایی اسفند 93

زندگی

اس ام اس بی وفایی اسفند 93

تک پره کسی نباش که دم پره همس...چون پرچم بعضیا با "لاس"بالاس! ارسال توسط:1985***0936 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * در سقوط هم میتوان زیبا بود.این را آبشار گفت.... ارسال توسط:سامورایی کافه چی رو میزش اینطور نوشته بود:اینجا طعمــ دلتنگی ,تلختـــــــر از قهوه است ارسال توسط:3553***0930 اس مس جدید 93 از فکر کردن ب فردای بی تو خسته شدم ...خسته!!!! ارسال توسط:طیبه از قـــــم اس ام اس جدید یک روز او هم معنای "بی محلی " را می فهمد بگذار اکنون با "هم محلی هایش"خوش باشد!!!! ارسال توسط:6364***0938 اس ام اس تنهایی جدید دیگر نمیگویم بمان اگر بخاطر "من" بماند بخاطر "دیگری" هم که باشد میرود.... ارسال توسط:1988***0917 اس ام اس تنهایی 93 ولت میکنم و میرم ....نه اینکه دوستت نداشته باشم,نه!!!از نخودی بـــودن متنفرم..... ارسال توسط:مینا هیچگاه نفهمیدم چه رازی است بین دل و دستم...از دستم رفت به هر چه دل بستم! ارسال توسط:1232***0913 سایت اس ام اس جدید دلم زیاد روشن بود.....سوخت!!! ارسال توسط:مهدی تر کت میکنم تا هر سه راحت شویم....من,تو و رفیقم من از قید تو,او از قید من و تو از قید خیانت.... ارسال توسط:8481***0938 همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت ...آنکه خواب نرفت چشم من رو یاد تو بود!! ارسال توسط:1232***0913

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 15 فروردين 1393برچسب:, ساعت 11:29 توسط جابر ومسلم |